צפנת שובל עורכת דין - לוגו האתר
שלם 3 בית זילברמינץ

רמת גן

054-258-5874

18:00 - 9:00

נכסים דיגיטליים ביפויי כוח מתמשך וצוואות

תוכן עניינים
מאמרים נוספים

נכסים דיגיטליים ביפויי כוח מתמשך וצוואות

הורשת נכסים דיגיטליים בעלי פוטנציאל להכנסה גבוהה

כדאי לדעת שנכסים דיגיטליים אלו לא רק מטבעות דיגיטליים כמו ביטקוין ואת'ר, אלא גם כל אתר פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק או פורום פעיל. כולם מהווים נכסים דיגיטליים וחלקם בעלי פוטנציאל להכנסה גבוהה מאוד.

אנשים רבים פתחו אתרים שונים מתוך רצון חוותי כלשהו, חלקם אפילו ללא מטרות מסחר או כוונת רווח, אבל עם השנים פוטנציאל האתר שפתחו גדל משמעותית, כמות העוקבים בו התנפחה ונוצר לו שווי כלכלי ניכר, גם מבלי שהתכוונו לכך מלכתחילה.
לכל נכס דיגיטלי כזה יש ערך כספי שצריך לשום ולהתייחס אליו בהתאם במקרים מסויימים בחיינו. לרוב הצורך בבדיקת שווי עולה בעת שינוי ססטוס – כגון בעת פירוק התא המשפחתי, פירוק תא עסקי, במקרה של מינוי אפוטרופוסות לבעל האתר או מיופה כוח וגם במקרה מוות.
לכן חשוב לשים דגש על כלל הנכסים הקיימים ברשותכם, לתת להם התייחסות מתאימה במסגרת מסמכים והתחייבויות שאתם עורכים בחיים ובמיוחד בעריכת יפוי כוח מתמשך וגם בצוואות.
לדוגמה, קיימת חשיבות ניכרת במקרה של מטבעות דיגיטליים אשר לא ניתן למכור ולממש אותם, אלא אם בעל הארנק הדיגיטלי מזין את הסיסמה הנכונה… וכיצד מיופיי הכוח שלכם או חו"ח היורשים ידעו לממש זכויות אם לא תציינו במסמכים הרלבנטיים את הסיסמה הנכונה בצורה שתשמור גם עליכם ?!
מוזמנים ליצור קשר לייעוץ.
דילוג לתוכן